HTML

Anya csak egy van

Friss topikok

  • Csokolom: Szia :) na ez érdekes lehet ez a fantomkép alapján apa választás :) remélem bevált a dán donor :) ... (2014.05.28. 12:24) A spermabankban
  • SpermaDonor.hu: Kedves Szingli Mami, gratulálok a babához! Mint írod nem vagy egészen szingli, hiszen párkapcsolat... (2013.07.27. 16:03) Folytatás és kiigazítás
  • Lédus: @Mama K: Nagyon köszi!!!! (2012.01.07. 10:28) Blog tapasztalatok
  • gyms: Gratulálok Neked is, Amy. Már mi is nagyon tervezzük. Tök hasznos, hogy írtok róla. Köszi mégegysz... (2011.09.27. 15:09) Egyedülálló nő kérelme - Nyilatkozat
  • szingli mami: @roth: ennek szívből örülök!!! akkor drukkolok neked nagyon, majd számolj be a részletekről. Én is... (2011.01.25. 10:31) A második esély

Linkblog

A második esély

2011.01.18. 13:44 szingli mami

A beavatkozás célja a megfelelő minőségű és mozgású hímivarsejtek petevezetőig való feljuttatása, ahol adott a petesejttel való találkozás. Normális esetben az ondókilövellés (ejakuláció) során a hüvelybe jutott hímivarsejteknek csak körülbelül egy százaléka jut fel a méh üregébe és a petevezetőbe. A mesterséges ondóbevitel biztosítja a legegészségesebb, legjobb mozgáskészségű spermiumok méh üregébe történő feljutását anélkül, hogy a méhszájat kitöltő nyákkal érintkeznének (ui. a nyák kóros esetben a hímivarsejteket megbéníthatja, vagy feljutásukat nehezítheti).

A sikertelen próbálkozás igencsak próbára teszi lelkileg az embert. Az egészséges szomorúság és az értelmetlen önvádaskodás fokozza a bizonytalanságot és kikezdi az önbizalmat. Emellett rájövünk, hogy a gyerekvállalás valóban nem csak egy kósza ötlet könnyű megvalósulása, hanem bizony egy komoly döntés és egy feljebb való hatalom rásegítésének is a közös beteljesedése. Az ember ilyenkor magába száll, és átértékeli, újraértelmezi a fontos dolgokat az életben.
Velem legalábbis ez történt, pedig még csak egy próbálkozáson vagyok túl. Azt mondják, kb. 4-6 alkalommal kell próbálkozni, akkor "már" 40% is lehet az esély. Én az 1-gyel még csak 20%-nál járok. Ha majd a 6. sem lenne sikeres, kezdődik a lombik program.

Nem volt kérdés, hogy belevágok következő hónapban is. Ezt gyakorlatilag egyből el kellett dönteni amikor megjött a vérzésem, ugyanis a 3. napon ismét el kellett kezdeni szedni a Clostibegyt-et. Innentől már ismerős volt a folyamat, tisztára rutinosnak éreztem magam. A 12. napon ismét elmentem az UH-ra, ahol megállapították, hogy mindkét oldalon érik tüsző, az egyik oldalon kettő is. Mivel elég nagyok voltak már 2 nap múlvára be is írtak az inszem-re.

Ezt a 14 napot viszont most lazábbra vettem. Elhatároztam, hogy nem stresszelek rá, élem a megszokott kis életemet, eljárkálok mindenhová, ahová amúgy is (Sziget Fesztivál, beülés a csajokkal, hétvégi bortúra), csak éppen a méreganyagokat fogom vissza egy kicsit. A cigit azt a VOLT után teljesen leraktam, de most úgy voltam vele, hogy 2-3 pohár bor vagy sör nem fog megártani, ahogy ezelőtt sem. (5-6 pohár már annál inkább megártana:)

Szóval a második beavatkozásnál is többen, hárman voltunk a váróban, és ismét 2 perc alatt megvolt az egész. A pihengetés alatt beszélgettünk a lányokkal, kiderült, mindannyiónknak már a többedig inszem-e. Próbáltam azért relaxálni és imádkozni is több kevesebb sikerrel. Most viszont mintha egy kis melegséget éreztem volna az alhasamba. Próbáltam ezt annak hinni, hogy most tényleg sikerült!

2 komment

Címkék: inszemináció sikertelen inszemináció mesterséges megtermékenyítés esélye

A bejegyzés trackback címe:

https://szinglimutti.blog.hu/api/trackback/id/tr342592816

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

roth 2011.01.23. 19:21:33

hello,
én is olvaslak ám, és ott tartok mint te fél éve :) most voltam első konzultáción a Kaáliban, ugyanannál a doktornál, akinél te is.

szingli mami 2011.01.25. 10:31:45

@roth: ennek szívből örülök!!! akkor drukkolok neked nagyon, majd számolj be a részletekről. Én is azt teszem, azaz folytatom a blogot :)
süti beállítások módosítása