HTML

Anya csak egy van

Friss topikok

  • Csokolom: Szia :) na ez érdekes lehet ez a fantomkép alapján apa választás :) remélem bevált a dán donor :) ... (2014.05.28. 12:24) A spermabankban
  • SpermaDonor.hu: Kedves Szingli Mami, gratulálok a babához! Mint írod nem vagy egészen szingli, hiszen párkapcsolat... (2013.07.27. 16:03) Folytatás és kiigazítás
  • Lédus: @Mama K: Nagyon köszi!!!! (2012.01.07. 10:28) Blog tapasztalatok
  • gyms: Gratulálok Neked is, Amy. Már mi is nagyon tervezzük. Tök hasznos, hogy írtok róla. Köszi mégegysz... (2011.09.27. 15:09) Egyedülálló nő kérelme - Nyilatkozat
  • szingli mami: @roth: ennek szívből örülök!!! akkor drukkolok neked nagyon, majd számolj be a részletekről. Én is... (2011.01.25. 10:31) A második esély

Linkblog

Idegőrlő várakozás - a terhességi teszt

2011.01.18. 13:30 szingli mami

A beágyazódás: a fogantatástól számított 7 nap múlva megkezdődik a beágyazódás, ami 5 napig tart, tehát a 12. napon fejeződik be, innentől kezdve rohamosan nő a HCG mennyisége a szervezetben, és ez a 14. napon már kimutatható a vizeletből is.

Tovább folytatódott tehát a számolgatás. A beavatkozást követő 14. nap után ajánlott először megcsinálni a terhességi tesztet, amint napra pontosan ki is vártam, bár nem volt könnyű.. Mivel kaptam a Kaáliban egy papírcsík formájú tesztet, azzal próbálkoztam. Sajnos használati utasítás nem volt benne, így én telibe pisiltem az egészet. Ennek köszönhetően nemcsak a kezem lett  teljesen olyan, de a csík is teljesen szétázott, és persze semmilyen eredményt nem mutatott.

Reménykedtem, mert a melleim nagyon érzékenyek lettek és érzelmileg is kezdtem kissé furán viselkedni. Ezt persze be lehet tudni a Duphaston hormon gyógyszernek, amit az inszem után kell szedni, naponta 3 szemet. Ez a gyógyszer erősít rá a hormonokra, ugyanis az első 12-14 hétben még nincs magzatburok, csak a hormonok tartják a méhfalon a kisbabát, mint megtudtam. Így a duphastont biztos, ami biztos, mindenkinek felírják, hogy rásegítsen.

Még aznap vettem 2 féle tesztet is a Rossmannban, egy műanyag borításút (drága) és egy ugyan olyan papírcsík fajtájút (olcsó), hármas csomagolásban. Vártam a másnap reggelt, mert bár meg lehet csinálni a nap bármely szakában, mégis reggel van a legtöbb HCG a vizeletben. Először a papírkával próbálkoztam az alábbiak szerint:


 











Az eredmény sajnos negatív lett:













Aztán rögtön próbáltam a másikat is, de az sem járt sikerrel, itt is csak egy csík jelent meg.
Ezután még 2 napig csináltam meg minden reggel ugyanezt a papírcsíkossal, majd a 3. napon sajnos haloványan, de elkezdtem vérezni, ami napról napra erősödött és határozott, igen fájdalmas menstruáció lett belőle.

Nagyon csalódott és szomorú voltam... Magamat vádoltam a sikertelenségért természetesen, pedig a megtermékenyülés annyi mindentől függhet!! Gondoltam az életmódomra, hogy nem kellett volna annyit inni/cigizni/bulizni, arra is,hogy alkalmatlan vagyok az anyaságra, és még mindenféle különbözősötét dologra.
Anyukám viszont írt egy nagyon kedves és bíztató sms-t, amit azóta is a telefonomban tárolok, ez némiképp segített feldolgozni a történteket és erőt adni egy következő próbálkozáshoz:
"Drága Kislányom! Két gondolat jutott eszembe az SMS olvasásakor: Amit az ember nagyon akar, tiszta szívből, igazán, azt el is éri. A másik: "..legyen meg a Te akaratod.."

Szólj hozzá!

Címkék: terhességi teszt duphaston megtermékenyülés egyedülálló nő szingli anyuka beágyazódés foganttatás

A bejegyzés trackback címe:

https://szinglimutti.blog.hu/api/trackback/id/tr132592784

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása