HTML

Anya csak egy van

Friss topikok

  • Csokolom: Szia :) na ez érdekes lehet ez a fantomkép alapján apa választás :) remélem bevált a dán donor :) ... (2014.05.28. 12:24) A spermabankban
  • SpermaDonor.hu: Kedves Szingli Mami, gratulálok a babához! Mint írod nem vagy egészen szingli, hiszen párkapcsolat... (2013.07.27. 16:03) Folytatás és kiigazítás
  • Lédus: @Mama K: Nagyon köszi!!!! (2012.01.07. 10:28) Blog tapasztalatok
  • gyms: Gratulálok Neked is, Amy. Már mi is nagyon tervezzük. Tök hasznos, hogy írtok róla. Köszi mégegysz... (2011.09.27. 15:09) Egyedülálló nő kérelme - Nyilatkozat
  • szingli mami: @roth: ennek szívből örülök!!! akkor drukkolok neked nagyon, majd számolj be a részletekről. Én is... (2011.01.25. 10:31) A második esély

Linkblog

...és megtörtént a CSODA!

2011.01.19. 16:44 szingli mami

Tévesen pozitív eredmény nincs. Ha nem jelenik meg azonnal a két csík a teszten csak néhány perc múlva, vagy csak nagyon haloványan, attól még terhes vagy!

Az inszem utáni 14. napon pozitív lett a teszt! Azaz a második csík, mintha látszódott volna. Először azt hittem, csak a szemem káprázik, mert nem volt egyértelmű, van-e második csík vagy nincs. Felhívtam a nővéremet (aki három gyerekes rutinos mama) és elmondtam neki, hogy már lehet, hogy annyira megbolondultam, de mintha csíkot látnék ott, ahol kell.. Erre ő közölte: "Katikám, ha már nagyon halványan látszik a csík, akkor bizony terhes Te vagy!"
Fú, nagyon örültem, de persze nem nyugodtam meg teljesen, azonnal vásároltam még 3 tesztet és ezután minden nap megcsináltam egyet. És valóban. Egyre erősebb lett a csík (bár mindvégig halványabb maradt, mint a teszt csík) és még egy hét múlva sem jött meg a mensi! Na, ekkor már elhittem, hogy velem is megtörtént a csoda!! :)

Miután nem jött meg, felhívtam a Kaálit, mi is a teendő. Mondták, hogy menjek be ultrahangra az utolsó menstruáció első napjától számított 6. héten, jelen esetben az inszem után 4 héttel. Mivel a 14. napon voltam az inszem után, alig bírtam kivárni a fennmaradó 2 hetet. Aztán eljött a nagy nap és az UH képernyőn valóban ott látszódott egy kis fekete kör, azaz a petezsák. A megfogant magzat kezdete.

Leírhatatlan boldogság töltött el és persze nem bírtam a könnyeimet sem tartani. Annyira hihetetlen volt az egész.

Tényleg csodának tartom, mert amikor az inszemről hazafelé autókáztam, az egyik piros lámpánál rámjött egy erős érzés vagy inkább felismerés, nem tudom minek nevezni: "na, most biztosan sikerült, és ha fiú lesz Mátyásnak fogják hívni, mint a nagypapámat!"
És valóban sikerült, és én azt érzem, hogy fiú lesz! Lehet, hogy ezzel Matyi papa üzent fenntről, vagy valami Isteni csoda, de az biztos, hogy létezik egy magasabb hatalom, ami befolyással van a mi földi életünkre. Ebben most már bizonyosan hiszek!

 

Szólj hozzá!

Címkék: pozitív teszt petezsák megtremékenyítés halvány csík terhességi teszt halvány csík magzat a hatodik héten

A bejegyzés trackback címe:

https://szinglimutti.blog.hu/api/trackback/id/tr542598126

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása