HTML

Anya csak egy van

Friss topikok

  • Csokolom: Szia :) na ez érdekes lehet ez a fantomkép alapján apa választás :) remélem bevált a dán donor :) ... (2014.05.28. 12:24) A spermabankban
  • SpermaDonor.hu: Kedves Szingli Mami, gratulálok a babához! Mint írod nem vagy egészen szingli, hiszen párkapcsolat... (2013.07.27. 16:03) Folytatás és kiigazítás
  • Lédus: @Mama K: Nagyon köszi!!!! (2012.01.07. 10:28) Blog tapasztalatok
  • gyms: Gratulálok Neked is, Amy. Már mi is nagyon tervezzük. Tök hasznos, hogy írtok róla. Köszi mégegysz... (2011.09.27. 15:09) Egyedülálló nő kérelme - Nyilatkozat
  • szingli mami: @roth: ennek szívből örülök!!! akkor drukkolok neked nagyon, majd számolj be a részletekről. Én is... (2011.01.25. 10:31) A második esély

Linkblog

A spermabankban

2010.08.17. 12:34 szingli mami

Miután megfeleltem az összes szűrésnek, vizsgálatnak elkövetkezett a donor kiválasztásának ideje, júliusban. Nekem a Krio Intézetet ajánlották így a honlap tüzetes átvizsgálása után kiválasztottam egy nem túl rokonszenves, szőke kékszemű ovális arcú donor-fantomképet, elküldtem nekik kapcsolat kéréssel, és vártam, hogy mi lesz.



Rövidesen vissza is írtak, hogy jelenleg nincs ilyen donor, de fáradjak be és személyesen lehet, hogy sikerül kiválasztani a megfelelőt. Itt az időpontot már következő hétre meg is adták!

A Krio Intézetben (ami inkább egy Jóban-Rosszban díszletre emlékeztet - külvárosi kétszintes lakóházban kékruhás fiatalok nyüzsögek fel 's alá), egy kedves hölgy bevezetett egy tanterem szerű szobába és csak annyit kérdezett, mégis "Milyen donorra gondolt?" Semmi mellébeszélés! Mondom "szőke, kék szemű". "Lehet dán minta is?" "Öööö, persze, legyen az is!", "Rendben, várjon" Aztán visszajött kb. 7-8 adatlappal, amiken  minden adat meg volt adva a kedves donorokról, épp csak fényképet és telefonszámot nem csatoltak: hajszín, hajtípus, szemszín, orrforma, állforma, testmagasság, testalkat, testsúly, SZŐRZET, végzettség, foglalkozások, hobby, horoszkóp, vércsoport. Azt hiszem ennyi.
Ezek után teljesen zavarba jöttem, mert ezen tulajdonságok olvasgatása közben az ember akarata ellenére is elkezd enyhén rasszistává válni. Pl: a hivatásos sofőrt, aki biztonsági őrként is dolgozott (bár megfelelne a horoszkópja, mert ő is bika és még szőke is), nem szívesen választanám.. Meg az alacsony duci és szőrös sem az esetem.. Hát, kissé tanácstalan lettem. De szerencsére ott voltak a dán minták, amik között épp volt egy szőke, kék szemű minta is. Ezeken az adatlapokon csak a szemszín, hajszín és foglalkozás szerepelt. Na mondom, ez pont jó lesz, legalább kedvemre fantáziálgathatok az apa testalkatáról, hobbyjáról stb., és mivel biológus hallgató, biztosan szuper okos is! Így rá esett a választás, bár mint megtudtam, picivel drágább is.

Megvásároltam, kaptam egy kódszámot és úgy váltunk el, hogy majd a Kaáli jelzi, mikor is lesz az inszemináció, és akkorra leszállítják.
 

2 komment

Címkék: donor spermabank krio donor választás szingli anyuka leszbikus anya

A bejegyzés trackback címe:

https://szinglimutti.blog.hu/api/trackback/id/tr592227786

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BEFREE 2010.11.04. 22:09:48

Szia, abba maradt a blog irás, mi az új fejlemény engem érdekel
IrJ

Csokolom 2014.05.28. 12:24:35

Szia :)
na ez érdekes lehet ez a fantomkép alapján apa választás :)
remélem bevált a dán donor :)
ha valaki hasonló cipőben jár, állok bárki rendelkezésére,
megpróbálom leírni magamat: 183 cm magas, zöld szem, 82 kg,
hízásra egyáltalán nem vagyok hajlamos, atlétikus,
sötétbarna enyhén hullámos haj,
diplomás, programozóként dolgozom.
Mérleg, hobby a zongora.
De mint Szingli Mami írja a fantomkép nem volt túl rokonszenves neki,
így ha valakit érdekel itt egy (vagyis 2) fotó rólam:
spermadonor.blog.hu/
tehát ha valaki szeretne gyereket tőlem, csak írjon.
Ez nem vicc, kérem hogy rosszindulatú beszólásoktól kíméljenek,
ezt színtiszta segítő szándékból írtam.
süti beállítások módosítása