HTML

Anya csak egy van

Friss topikok

  • Csokolom: Szia :) na ez érdekes lehet ez a fantomkép alapján apa választás :) remélem bevált a dán donor :) ... (2014.05.28. 12:24) A spermabankban
  • SpermaDonor.hu: Kedves Szingli Mami, gratulálok a babához! Mint írod nem vagy egészen szingli, hiszen párkapcsolat... (2013.07.27. 16:03) Folytatás és kiigazítás
  • Lédus: @Mama K: Nagyon köszi!!!! (2012.01.07. 10:28) Blog tapasztalatok
  • gyms: Gratulálok Neked is, Amy. Már mi is nagyon tervezzük. Tök hasznos, hogy írtok róla. Köszi mégegysz... (2011.09.27. 15:09) Egyedülálló nő kérelme - Nyilatkozat
  • szingli mami: @roth: ennek szívből örülök!!! akkor drukkolok neked nagyon, majd számolj be a részletekről. Én is... (2011.01.25. 10:31) A második esély

Linkblog

Blog tapasztalatok

2011.03.24. 10:34 szingli mami

Kedves Olvasók!

Úgy érzem, meg kell osztanom veletek a rövidke blog írásából származó tapasztalataimat. Ez a néhány poszt, és a mesterséges procedúra leírása nem várt érdeklődést hozott. Kiderült, sokan vagyunk hasonló helyzetben, hogy egyedül vállaljunk babát, vagy éppen partnerrel, de mesterséges úton. Különböző okok miatt.
Örülök, hogy többeteknek segíthetek és megerősíthetlek benneteket abban, VAN RÁ MÓD, hogy kisbabánk legyen.
Sőt, arra szeretnétek buzdítani Titeket, hogy írjátok Ti is meg a történeteteket, hogy azokból egyre többen erőt meríthessenek! Sokan nem is tudják, milyen lehetőségek vannak, csak beletörődnek abba, hogy "nekem már úgysem lesz gyerekem.:"
Szóval Blog írásra fel!!! A blog címeket azért küldjétek meg nekem is, mert kíváncsi vagyok, kinek, hogy alakul a saját "projektje" :).

Én jelenleg a 31. hétben járok, és kislányom lesz, május végén érkezik. Mondanom sem kell, nagyon várom a babát. Mindeddig pedig nem kérdeztek az apa felől, a szülésfelkészítőre és a szülésre pedig bárkit magammal vihetek, akit szeretném, hogy velem legyen azon a jeles napon.

Folyt köv...



 

8 komment

Címkék: mesterséges megtermékenyítés baba egyedül mesterséges baba

A bejegyzés trackback címe:

https://szinglimutti.blog.hu/api/trackback/id/tr382767422

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bimba 2011.04.28. 18:27:25

kedves SzingliMutti!
en 36 eves vagyok es a parommal mar nagyon szeretnenk gyermeket. az en orvosom is felirta a duphaston tablettat, mivel volt mar egy spontan vetelesem, na es igy jutottam el hozzad. a blogod rendkivuli, erdekes (es nem csak azert mert inszemid volt), kedves, vicces, intelligens. orommel olvastam mar nem is a duphastonrol. aztan leptem volna aprilisra, de semmi, megteszed, hogy irsz? azt hiszem, egy klassz konyv is kikerekedhetne, a stilusa remek, komolyan. na varom az aprilist, majust. remelem, minden rendben. ismeretlenul is puszillak es "in bocca lupo" Olaszorszagbol irtam neked Zsu

Barab 2011.05.03. 13:51:21

Kedves Szingli Mami,

én is örömmel olvaslak, nagyon hasznos és olvasmányos, amiket írsz!
B.

Júlia22 2011.05.03. 21:57:19

Köszönöm az írásodat! Öt évig éltem a párommal,mindig ódzkodott a gyermekvállalástól.39 éves lettem, s egy téves orvosi lelet rákossá minősített, mire az általam választott férfi elhagyott, mondván, nem tud egy beteg emberrel együtt élni.Egy év elteltével az egyedülálló anyák útjára szeretnék lépni, s nagy segítség, hogy megosztod élményeidet! Nagyon sok boldog és mosolygós percet kívánok nektek!

Ede37 2011.06.23. 17:56:37

Köszi szépen, hogy megosztottad a tapasztalataidat! Mi is elhatároztuk a párommal, hogy végül ezt a megoldást választjuk. Az írásodból bátorságot merítettem.

Mama K 2011.07.05. 14:51:20

Kedves Ede37, nagyon nagyon örülök, hogy ennyivel segíthettem Nektek! Sok erőt, kitartást és persze szerencsét kívánok hozzá!!

Lédus 2011.12.25. 20:23:42

Kedves Mama K!

Köszönöm ezt a blogot, és a Málnahabba is beleolvastam, a kislányotok gyönyörű!!
Engem is a mesterséges megtermékenyítés érdekel, egyedülállóként. A törvény szerint vinni kell - két különböző orvostól - igazolást arról, hogy meddő vagy, mielőtt megtörténik a mesterséges megtermékenyítés. Tőled kértek ilyesmit a Kaáliban? Nagyon megköszönöm, ha lesz egy kis időd és energiád válaszolni!
Szia!

Mama K 2012.01.03. 19:10:41

@Lédus: Szia, tőlem nem kértek semmilyen igazolást, sőt, ugye ki is vizsgáltak, hogy minden rendben, lehet baba. csak a korábban már mellékelt nyilatkozatot kellett aláírni. abban benne van, hogy tudatában vagyok, hogy "gyereket természetes úton nay valószínűséggel nem vállalhatok".. szóval ennyit kérnek, vagyis ők magukat ezzel levédik, nem járnak utána.
süti beállítások módosítása