HTML

Anya csak egy van

Friss topikok

  • Csokolom: Szia :) na ez érdekes lehet ez a fantomkép alapján apa választás :) remélem bevált a dán donor :) ... (2014.05.28. 12:24) A spermabankban
  • SpermaDonor.hu: Kedves Szingli Mami, gratulálok a babához! Mint írod nem vagy egészen szingli, hiszen párkapcsolat... (2013.07.27. 16:03) Folytatás és kiigazítás
  • Lédus: @Mama K: Nagyon köszi!!!! (2012.01.07. 10:28) Blog tapasztalatok
  • gyms: Gratulálok Neked is, Amy. Már mi is nagyon tervezzük. Tök hasznos, hogy írtok róla. Köszi mégegysz... (2011.09.27. 15:09) Egyedülálló nő kérelme - Nyilatkozat
  • szingli mami: @roth: ennek szívből örülök!!! akkor drukkolok neked nagyon, majd számolj be a részletekről. Én is... (2011.01.25. 10:31) A második esély

Linkblog

Az első inszeminációra készülve

2010.08.26. 16:50 szingli mami

Az egyetlen kommentelő (Szia BEFREE!:) kérésére folytatom a blogot, hiszen már ezért megérte írni!! Talán olvasása közben másokat is bátorítok arra, hogy ilyen úton vállaljanak kisbabát!

Szóval a minta kiválasztása után nem volt más hátra, mint eldönteni magamban az időpontot, mikor szeretnék a tettek mezejére lépni, azaz kijelölni az első inszemináció időpontját. Azt pedig a menstruáció kezdete előtt el kell dönteni, ugyanis a rásegítő hormon gyógyszert a menszesz 3. napjától kell ellkezdeni szedni.
Mivel március óta már eleve vártam 4 hónapot, úgy döntöttem nincs tovább mire várni, a soron következő, július végi ciklusom után indulhat a "móka"!

Elsőre ez könnyűnek hangzik, de nem volt az. Valóban egy nagy lépés, lélekben teljesen rá kell hangolódni. Az olyan partiarcnak, mint nekem, pedig teljes életmódváltással is járt. De a döntés tudatos volt. Elhatároztam, hogy bulizom egy hatalmasat, mielőtt lemondok káros szenvedélyeimről (cigi, túlzott mértékű alkohol fogyasztás:) és elmegyek a VOLT fesztiválra, végig, hetijeggyel! Életem legjobb döntése volt. Buliztam és ittam is rendesen, elszívtam vagy 2-3 doboz cigit esténként..így az utolsó (4.) este már képtelen voltam kibújni az ágyból és felöltözni.. már a 3. nap este is csak 10-re értem ki, de szombatra végem volt. Aztán vasárnap konstatáltam, hogy a cigitől szerintem sikerült egy életre megundorodni, és az alkoholt sem kívánta a szervezetem.. ez kb. tartott egy hétig, majd vissza-visszatértek a cigi/buli utáni vágyak. Ekkor viszont már volt miért NEM-et mondani, ami nagy segítség! Tudatosan próbáltam elős lenni és kitalálni egyéb indokokat arra, hogy miért nem énvagyok az est partimotorja.

Egy hónap tisztító kúra után július végén a szokásos 30-32 napra meg is jött a mikulás, és elkezdtem szedni a Clostilbegyt-et.

Szólj hozzá!

Címkék: inszemináció mesterséges megtermékenyítés egyedülálló anya clostilbegyt egyedülálló nő szingli anyuka leszbikus anya

A bejegyzés trackback címe:

https://szinglimutti.blog.hu/api/trackback/id/tr872249942

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása